czwartek, kwietnia 26, 2007

każda gwiazdka to sylaba

a sylaby dobierajcie według uznania.


** się!! co z tego, że się doprawiłem i znowu jestem przeziębiony!?! co z tego, że modliłem się, by jakiś *** mnie zaatakował.. i to tylko z **** ciekawości, czy byś się jakkolwiek przejęła, gdyby mi się coś stało. i co, **, z tego, że dziewięćdziesięciu dziewięciu procent **** myśli nie pamiętam!?! bo nie sposób zmieścić w głowie tego wszystkiego, co mi się przez 45 minut **** marszu nasunęło. przez całą drogę się mnie bałaś? i jak ty chciałaś być moją przyjaciółką? dziwisz się, że kogoś innego zdecydowanie bardziej cenię? zastanów się nad tym. nie było przyjemnością doprowadzenie cię pod blok. wolałbym spać półtorej godziny dłużej. ale wiem co by się ze mną stało, gdyby tobie się coś stało. i tylko ta *** wiedza sprawiła, że musiałaś znosić moje towarzystwo. pytałaś co masz zrobić. **** się ode mnie. jeśli kiedykolwiek chciałbym iść z tobą gdzieś, to mi przypomnij, że nie chcę. a po co przed kolegami mówiłaś, że ci obiecałem coś, gdy tego nie robiłem? by udowodnić swoją wyższość? że masz nade mną kontrolę? jest tylko jeden powód, dla którego chciałbym wyjechać na dobre i o wszystkich i o wszystkim zapomnieć. pomśl jaki. powiedz mi!! czego ty ode mnie chcesz?!? czego ty ode mnie oczekujesz?!? albo lepiej nie..


nic już nie mów.